طراحی سایت سامانه پیامکی و به طور کل ارسال پیامک به صورت انبوه از روش های ارزان و موثر برای تبلیغات در هرگونه کسب و کاری می باشدشاید بتوان طراحی سایت سامانه پیامکی را به صرفه ترین راه تبلیغاتی دانست، از این رو پیشنهاد می شود هرچه سریعتر به راه اندازی این سامانه اقدام نمایید.
همچنین از مهمترین استفادههای پیامک در زندگی روزمره ما، اطلاع از گردش حساب بانکیمان است. با استفاده از پیامک و بدون نیاز به اینترنت میتوانیم به سرعت از کوچکترین تغییرات در حساب بانکی خود باخبر شویم. تمام اینها نشان از این دارد که تا به امروز هیچ چیز نتوانسته جایگزین پیامک شود.
پیامک در بازار تجارت جهانی نیز از جایگاه ویژهای برخوردار است. بهطوری که نه تنها کسب و کارهای کوچک بلکه بزرگترین و معروفترین شرکتها هم برای توسعه فعالیتها یا به عبارتی بازاریابی، نیازمند ارسال پیامک برای کارکنان و مشتریان خود هستند. پس به یقین میتوان گفت بازاریابی پیامکی جزو مهمترین گزینههای تبلیغاتی در هر کسبوکاری است.
اما برای بازاریابی پیامکی، تنها ابزاری که نیاز دارید یک نرم افزار پیامک یا پنل اس ام اس است که از طریق آن پیامک ارسال نمایید، اما سامانه پیامکی چیست؟ و چگونه می توان از آن برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کرد؟! در ادامه همراه ما باشید تا شما را با پنل اس ام اس، ساخت و راهاندازی آن آشنا سازیم.
ضرورت داشتن یک سایت پیامکی
سامانه پیامکی نظر به اینکه تلفن همراه یک وسیله کاملا شخصی است و ابزاریست که دایماً همراه هر نفر می باشد، با فرستادن اس ام اس ایمان داریم که پیامک به دست مخاطب مورد نظر ارسال می شود. فرستادن پیامک مثل دیگر روشهای تبلیغات نظیر بروشور و … نیست که آگاهی پیدا نکنیم پیام یا اطلاعیه ما به دست مخاطب ارسال شده است یا نه.
یک وب سایت پیامکی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد
در طراحی سایت سامانه پیامکی، اطلاعیه جامع و کاملی از وضعیت یک پیام به شماره های فرستاده شده را میبینیم.با مشاهده ی وضعیت رسیده (deliver) به تلفن همراه مطمئن میشویم که اس ام اس ما به دست مخاطب ارسال شده است.تمام این اطلاعات در سیستم به همراه تاریخ و زمان ذخیره میشوند که مخاطبین سامانه پیامکی قادرند گزارشی از اس ام اس های فرستاده شده و اس ام اس های دریافت شده به صورت فایل اکسل تحویل بگیرند و در سیستم خود حفظ نمایند. سامانه پیامکی دارای این مزیت می باشد که مخاطبین آن گزارش پیامهای خود را به صورت چاپی (پرینت) دریافت کنند.
سامانه ارسال پیام کوتاه همانگونه که در جریان هستید، در ایران، تبلیغات با پیام کوتاه پدیده ای نو است.اکثر تاجرین و صاحبان پیشه و هنر مفاهیم بازاریابی با ارسال پیام کوتاه را نمی شناسند نیاز به یاری برای درک کارایی این پدیده مشخص است. چنانچه تا به این لحظه سابقه ی استفاده از طراحی وب سایت سامانه پیام کوتاه را نداشته اید، ایمان داشته باشید که به سامانه ای نیازمندید که قسمت پشتیبانی بسیار پرقدرتی را برایتان عرضه می کند. از این رو، مطمئن می شوید که وقتی با اشکال مواجه شدید با تماس گرفتن با قسمت پشتیبانی سامانه ارسال پیام کوتاه خود، اشکال شما توسط پشتیبان مربوطه حل می شود. شخص پشتیبان وظیفه دارد که به شما در تمامی مراحل ارسال پیامک یاری رساند و نحوه ی کار با سامانه را از ابتدا برایتان توضیح دهد.
منبع: سه سوت وب